مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-05سياسي

استعفای شهردار به معنی تعویق اقدامات نیست


به گفته رییس شورای اسلامی شهر رشت، مردم هنوز اعتمادشان به شورا و شهرداری جلب نشده و نباید به نوعی اقدام شود که شهروندان به این باور برسند که با استعفای شهردار و شروع دوران سرپرستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست شهرداری رشت در سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی شهرداری اظهار کرد: امروز قرار است فردی را که ماه ها برای شهرداری زحمت کشید، تودیع  و فردی را که سال هاست در بخش های مختلف شهرداری رشت مشغول به فعالیت است معارفه کنیم.

محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه شهرداری به عنوان دولتی محلی در بسیاری از شهرهای دنیا مشغول فعالیت است، افزود: در بسیاری از کشورها شورا و شهرداری بیشترین اختیارات را در حوزه مدیریت شهری دارند اما متأسفانه در کشور ما مدیریت یکپارچه شهری وجود ندارد و ما در تلاشیم تا به کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی این جایگاه به خوبی تعریف شود.

وی با تأکید بر تلاش مضاعف برای رفع کمبودها گفت: شهردار باید تهدیدها و فرصت ها را شناسایی کرده و به بهترین نحو مشکلات را مدیریت و برطرف کند.

رییس شورای اسلامی شهر رشت هرگونه بهانه برای خدمت نکردن را مورد سرزنش قرارداد و بیان کرد: مردم در انتخابات برگزارشده افرادی را به عنوان نیروهای انقلابی و ارزشی انتخاب کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای شهردار به معنی تعویق اقدامات نیست

استعفای شهردار به معنی تعویق اقدامات نیست