مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-05بين الملل

حذف گوشت از منوی غذاها در برخی از دانشگاه های آلمان


دانشجویان شهر برلین در آلمان به منظور مبارزه با تغییرات آب و هوایی در جهان، گوشت را به عنوان وعده غذایی از منوی غذای دانشگاه های این شهر حذف می کنند.

- دانشجویان شهر برلین در آلمان به منظور مبارزه با تغییرات آب و هوایی در جهان، گوشت را به عنوان وعده غذایی از منوی غذای دانشگاه های این شهر حذف می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشجویان و مسئولان دانشگاه های شهر برلین با هدف تلاش برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی جهان، گوشت را تقریبا از منوهای غداخوری دانشگاه ها حذف کرده اند و به جای آن سبزیجات و حبوبات بیشتری مصرف می کنند.

سویا و کوفته گیاهی از جمله وعده های غذایی هستند که اکتبر 2021 مصادف با ترم جدید تحصیلی در دانشگاه های برلین، معرفی می شوند.

34 غذاخوری دانشجویی که پذیرای دانشجویان 20 دانشگاه در برلین هستند و توسط گروه پشتیبانی دانشجویی Studierendenwerk اداره می شوند، منوی خود را تغییر داده اند به طوری که 68 درصد وگان (گیاهی) شده و 28 درصد نیز غذاهای حاوی سبزیجات ارائه می دهند و تنها چهار درصد گوشت یا ماهی را شامل می شوند.

منو غذاخوری دانشگاه ها هر ترم با ورود نسل جدید دانشجویان جوان تغییر می کنند تا آنها با تحولات اجتماعی و اکولوژیکی آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف گوشت از منوی غذاها در برخی از دانشگاه های آلمان

حذف گوشت از منوی غذاها در برخی از دانشگاه های آلمان