مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-05سياسي

شهردار رشت باید تهدیدها را به فرصتی برای توسعه شهر تبدیل کند


رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه شهروندان با انتخاب نیروهای انقلابی در شورا به دنبال تغییر هستند، گفت: شهردار رشت باید تهدیدها را به فرصتی برای توسعه شهر تبدیل کند.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست شهرداری رشت، این سازمان را یک دولت محلی عنوان و اظهار کرد: در بسیاری از کشورها شورا و شهرداری بیشترین اختیارات را در حوزه مدیریت شهری دارد.

وی با بیان اینکه در کشور ما مدیریت یکپارچه شهری وجود ندارد، افزود: باید تلاش کنیم تا به کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی جایگاه به خوبی برای مدیریت شهری تعریف شود.

کارگر نیا با اشاره به انتخاب شهردار جدید رشت توسط مجموعه شورای شهر، گفت: دنبال شهرداری برای رشت هستیم تا بتواند تهدیدها و فرصت ها را در حوزه مدیریت شهری شناسایی و در جهت اقدامات مطلوب عمل کند.

رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه شهروندان با جلب اعتماد به نیروی های انقلابی و ارزشی خواستار تغییر شرایط وضعیت فعلی شهر هستند، اضافه کرد: مدیران و مسئولان منتخب باید به صورت جهادی برای ارائه خدمات رسانی به شهروندان گام بردارند.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه اعضای شورای ششم در تلاش هستند تا اشتباهات گذشته تکرار نشود، افزود: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن شهردار جدید شناسایی و معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رشت باید تهدیدها را به فرصتی برای توسعه شهر تبدیل کند

شهردار رشت باید تهدیدها را به فرصتی برای توسعه شهر تبدیل کند