مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-05اقتصادي

در انتخاب لوازم الکتریکی، به میزان مصرف برق آن توجه شود


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندان در انتخاب صحیح و مناسب لوازم الکترونیکی دقت کنند زیرا این مساله از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و به جلوگیری از خاموشی های ناخواسته کمک می کند.

- ایسنا/خوزستان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندان در انتخاب صحیح و مناسب لوازم الکترونیکی دقت کنند زیرا این مساله از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و به جلوگیری از خاموشی های ناخواسته کمک می کند.

مهرداد فارسی مدان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخاب صحیح و مناسب لوازم الکترونیکی می تواند از اتلاف انرژی و همچنین سرمایه جلوگیری کرده و به اقتصاد خانواده ها کمک کند.

وی افزود: حرف (A) در برچسب انرژی، نشانه کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی است و شهروندان در انتخاب لوازم الکتریکی منزل خود به مساله میزان مصرف و بازدهی آن توجه جدی داشته باشند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: ساعت پیک مصرف، مهمترین زمان جهت تامین برق است و شهروندان اهوازی در این ساعت ها بیشتر از هر زمان دیگری به برق نیاز دارند و از این رو استفاده از لوازم کم مصرف می تواند به کاهش مشکلات تامین برق و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته کمک کند.

فارسی مدان با تاکید بر صرفه جویی و مدیریت مصرف برق از سوی شهروندان عنوان کرد: شهروندان اهوازی در ساعت های پیک مصرف از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتخاب لوازم الکتریکی، به میزان مصرف برق آن توجه شود

در انتخاب لوازم الکتریکی، به میزان مصرف برق آن توجه شود