مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-05حوادث

از پلمب خانه های مسافر غیرقانونی تا دستگیری عامل تهدید مجازی یک خانم در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت دستاوردهای پلیس در راستای نا امن کردن منطقه برای مجرمان، گفت: مشارکت و همراهی مردم در ارائه گزارش های مختلف نقش مهمی در افزایش دستاوردهای پلیس ایفا کرده و اقدام به موقع پلیس هم منجر به افزایش احساس امنیت در جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح بازدید از خانه های مسافر در یزد به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی از 11خانه مسافر در محله اکبرآباد و بلوار طالقانی یزد بازدید و 5 خانه مسافر متخلف را که اقدام به اسکان مسافران به صورت غیرمجاز کرده بودند پلمب کردند.

رییس پلیس استان یزد خاطرنشان کرد: در این دوره از بازدیدها آموزش های لازم در خصوص رعایت نکات انتظامی و بهداشتی نیز به واحدها ارائه شد.

دستگیری سارقان حرفه ای و کشف اموال مسروقه در بافق  سرهنگ شهرام طولابی نژاد در خصوص این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی و کلانتری بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به دنبال وقوع چند مورد سرقت در سطح شهرستان بافق، اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری سارقان را آغازکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پلمب خانه های مسافر غیرقانونی تا دستگیری عامل تهدید مجازی یک خانم در یزد

از پلمب خانه های مسافر غیرقانونی تا دستگیری عامل تهدید مجازی یک خانم در یزد