مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-05اقتصادي

ایده پردازی برای توسعه گردشگری ورزشی از نیازهای جوانان است


رویداد مجازی «ایده شو گردشگری» از مجموعه برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان 13 شهریور به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی در اردبیل  برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل رویداد مجازی ایده شو گردشگری از مجموعه برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان 13 شهریور به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی در اردبیل  برگزار شد.

در این رویداد، مدیر فنی استانداردسازی تجهیزات گردشگری با ارائه تعریفی از گردشگری و گردشگر، گفت: این رویداد به افراد فرصت می دهد تا ایده خود را ارائه و نظر سرمایه گذران، فعالان اقتصادی، صاحب نظران یا داوران را جهت راه اندازی یک کسب و کار سنجیده و با ایده های دیگران آشنا شده و شبکه ای از دوستان و متخصصان برای ارتباطات آتی خود ایجاد کنند.

حسین علی صادق مغانلو اظهار کرد: ایده پردازی به ایجاد خلاقیت و برون داد آن نیاز دارد که به این منظور دستیابی به ایده و اجرایی نمودن آن باید از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد.

وی ادامه داد: از جمله راه های تقویت تفکر خلاق، مشخص کردن هدف، انگیزه ایجاد و به دست آوردن مهارت های پایه و دانش مربوط به حوزه مشخص و تخصصی مورد نظر ذهنی می باشد.

زمانی ایده تبدیل به فعالیت نوآورانه می شود که ایده پردازی خلاقانه نتیجه داده و بعد از این مرحله، استمرار فعالیت و نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده پردازی برای توسعه گردشگری ورزشی از نیازهای جوانان است

ایده پردازی برای توسعه گردشگری ورزشی از نیازهای جوانان است