مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-05سياسي

قالیباف: برای پیگیری مسائل اساسی کنار دولت هستیم


محمد باقر قالیباف با اشاره به رای بالای نمایندگان به وزرای دولت گفت: گام اول در تعامل دولت و مجلس با روحیه خوب و با حسن نظر و همکاری برداشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز (یکشنبه 14 شهریور) گفت: ابتدا از همکارانم در مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم که در بررسی کابینه دولت سیزدهم با تلاش فراوان کاری فشرده و برنامه ریزی شده، برگی درخشان در کارنامه مجلس یازدهم ثبت کردند.

وی اظهار داشت: در یک برنامه ریزی منظم برای اولین بار تمام نمایندگان مجلس با تشکیل 275 جلسه با همه وزرا در کمیسیون های تخصصی و فراکسیون ها به صورت مستقیم و چهره به چهره آشنا شدند که این امر نقش مهمی در شناخت دقیق تر نمایندگان از وزرای پیشنهادی ایفا کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین با عدم اجازه ورود افراد غیر مسئول امکان ایجاد حاشیه های معمولی که بعضاً در دوره های گذشته وجود داشت، از بین رفت و فضای امن برای رسیدگی به صلاحیت وزراء ایجاد شد و در نهایت در چند روز پرکار در محیطی منطقی و نظمی ویژه برای رأی اعتماد نهایی شد.

قالیباف تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تسریع درتشکیل کابینه با اعتقاد به اینکه رییس جمهور مسئول اجرایی کشور است، با رأی حداکثری به تیم کاری رییسی زمینه تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: برای پیگیری مسائل اساسی کنار دولت هستیم

قالیباف: برای پیگیری مسائل اساسی کنار دولت هستیم