مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-05اقتصادي

تثبیت 5500 فرصت شغلی با مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی یزد


با ثبت 179 درخواست در سایت حامی برای طرح مشکلات تولیدکنندگان، صاحبان حرف و صنایع، فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی استان رو به رشد و تعالی است.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد گفت: با ثبت 179 درخواست در سایت حامی برای طرح مشکلات تولیدکنندگان، صاحبان حرف و صنایع، فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی استان رو به رشد و تعالی است.

غلامعلی دهشیری در هشتمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد که به صورت ویژه در شهرستان اردکان تشکیل شد، افزود: از تعداد درخواست های رسیده به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی، در مود 81 درخواست اقدام شده و 12 درخواست نیز آماده طرح در ستاد است.

وی با اشاره 73 مصوبه این ستاد طی پنج ماه گذشته از سال جاری، اظهار کرد: 86 درخواست هم در جریان رسیدگی قرار دارد و تمام تلاش مسئولان و متولیان بر حل و فصل مشکلات تولیدکنندگان و رفع موانع تولیدات است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: شرکت هایی که مشکلات آن ها در ستاد رسیدگی شده، اشتغال مجموعاً پنج هزار و 539 نفر کارگر را تثبیت، حفظ یا منجر به جذب آنها شده است.

رییس کل دادگستری استان تصریح کرد: تعداد درخواست ها در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته 60 درصد رشد داشته و در مصوبات ستاد نیز 18 درصد رشد رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت 5500 فرصت شغلی با مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی یزد

تثبیت 5500 فرصت شغلی با مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی یزد