مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:052021-09-04دانش

هیات های امنا مشاور حقوقی داشته باشند/ضرورت استفاده موثر از اختیارات دانشگاه ها


قائم مقام وزیر علوم با تاکید بر اینکه هیئت های امنا و هیئت های ممیزه باید مشاور حقوقی داشته باشند، گفت: از مجموعه آموزش عالی انتظار می رود چون بزرگان علم، - قائم مقام وزیر علوم با تاکید بر اینکه هیئت های امنا و هیئت های ممیزه باید مشاور حقوقی داشته باشند، گفت: از مجموعه آموزش عالی انتظار می رود چون بزرگان علم، دانش و معرفت در آن است، دارای خطاهای کمتری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد سلیمانی در آیین تکریم و معارفه قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیئت های امنا و هیئت های ممیزه با بیان اینکه امیدوارم با همکاری و تلاش مجدانه و مجاهدانه، خدمات خود را به مردم عزیز کشور ارائه کنیم، اظهار کرد: جایگاه آموزش عالی کشور جایگاهی خاص است، مدیران صنعت، شهرداران، وزرا و… در دانشگاه های کشور آموزش دیده و تربیت شده اند و ریشه همه آنها به دانشگاه برمی گردد.

قائم مقام وزیر علوم با بیان اینکه حوزه هیئت امنا، قانون گذار و مقررات نویس است و مطابق آن عمل می کند، افزود: باید به مقررات و قانون تمکین کنیم و اگر دارای نقایص و ایراداتی است باید آن را بازبینی و اصلاح کرد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت های امنا و هیئت های ممیزه باید مشاور حقوقی داشته باشند و نظم و انضباط در برگزاری جلسات این هیئت ها نیز امری مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های امنا مشاور حقوقی داشته باشند/ضرورت استفاده موثر از اختیارات دانشگاه ها

هیات های امنا مشاور حقوقی داشته باشند/ضرورت استفاده موثر از اختیارات دانشگاه ها