مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 14:102021-09-04سياسي

«انتساب این جمله به علامه طباطبایی دروغ است»


چهاردم شهریورماه 1360 تنها شش روز بعد از انفجار دفتر نخست وزیری و حدود دوماه بعد از انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری، سازمان منافقین طی یک عملیات تروریستی دیگر، - چهاردم شهریورماه 1360 تنها شش روز بعد از انفجار دفتر نخست وزیری و حدود دوماه بعد از انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری، سازمان منافقین طی یک عملیات تروریستی دیگر، آیت الله علی قدوسی دادستان کل انقلاب اسلامی را به شهادت رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ادامه نوشت: شهید قدوسی از پیشگامان مبارزه با رژیم پهلوی بود.

ایشان با اعمال یک مدیریت کارآمد و پیشرفته در مدرسه حقانی نه تنها در ساختار مدارس دینی تحوّل آفرید، بلکه در فعالیت های سیاسی و انقلابی طلاب جوان نیز منشاء تحول شد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز، شهید قدوسی در دادستانی انقلاب به خدمت پرداخت و در این عرصه نیز مدیری موفق بود.

به بهانه چهلمین سالِ شهادت آیت الله شهید قدوسی، بر آن شدیم تا با همسر محترم ایشان، خانم نجمه سادات طباطبایی به گفت وگو بنشینیم.

علاوه بر سوالاتی درباره شهید قدوسی، از این فرصت استفاده کردیم تا از دختر گرامی علامه طباطبایی، چند سوال نیز درباره پدر بزرگوارشان بپرسیم؛ سوالاتی که به علت شبهه افکنی معاندین و جریان تحریف، پاسخ بدان حیاتی می نماید و می تواند گره های تاریخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انتساب این جمله به علامه طباطبایی دروغ است»

«انتساب این جمله به علامه طباطبایی دروغ است»