مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-04سياسي

بانوی فداکار مرودشتی در خط مقدم کمک رسانی به محرومان


بانوی فداکار مرودشتی که با همت و عزم والا در عرصه جهادی حضور داشته، همچنان در خط مقدم خدمت به محرومان فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، نقش زنان در جامعه همواره جز، یکی از شاخصه های اساسی در تحول و توسعه پایدار است ، مشارکت زنان در فعالیتهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، نقش بسزایی در توسعه و نوسازی هر کشوری دارد پس هر جامعه ای که تلاش کند موانع و مشکلات زنان را مرتفع سازد به طور حتم زمینه های دستیابی به رشد و شکوفایی جامعه در همه عرصه ها را فراهم می سازد.

 حضور و مشارکت زنان در عرصه های  خانوادگی و اجتماعی به عنوان نیمی از نیروهای انسانی در جوامع بشری از پیش نیازهای توسعه یافتگی به شمار می رود که در صورت حمایت از این قشر فعال و تاثیر گذار می توان هر روز  شاهد سازندگی و تحول در کشور باشیم.

در صورتی که فرصت هایی برای ایجاد مشارکت عادلانه همه اقشار جامعه از جمله زنان  فراهم شود و این قشر از مزایای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی بهره مند گردند به یقین می توان  به پیشرفت و آبادانی در بیش از پیش جامعه امیدوار بود .

حضور زنان در میدان های سیاسی و اجتماعی، راه اندازی مشاغل کارآفرینی همچنین همگرایی و مشارکت با مردان در حوزه های مختلف همواره کارگشای بسیاری از موانع و مشکلات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی فداکار مرودشتی در خط مقدم کمک رسانی به محرومان

بانوی فداکار مرودشتی در خط مقدم کمک رسانی به محرومان