مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-04پزشكي

مرگ بیش از 60 نفر بر اثر تب دِنگی در هند


با شروع موسم بارندگی در هند، شهر فیروزآباد و دیگر نواحی مانند مناطق نزدیک ماتورا، اتا و مینپوری در این کشور درگیر شیوع شدید بیماری تب دنگی هستند.

- بیماری تب دِنگی که اخیرا در فیروزآبادِ هند و مناطق دیگر این کشور شیوع گسترده پیدا کرده، باعث جان باختن ده ها نفر از جمله تعداد زیادی کودک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام یک نشریه هندی، روز گذشته (جمعه) تعداد قربانیان تب دنگی در منطقه فیروزآباد واقع در ایالت اوتار پرادش به 67 تن افزایش یافت.

بر اساس گزارشات، دولت هند سه پزشک از جمله یک کارشناس بهداشت عمومی را به اتهام اهمال و کم کاری در جلوگیری از شیوع این بیماری تعلیق و همچنین روز چهارشنبه نیز دستور برکناری مدیر ارشد پزشکی این منطقه را صادر کرده است.

با شروع موسم بارندگی در هند، شهر فیروزآباد و دیگر نواحی مانند مناطق نزدیک ماتورا، اتا و مینپوری در این کشور درگیر شیوع شدید بیماری تب دنگی هستند، بیماری که در آن کودکان عمدتا جان خود را از دست داده اند.

در همین حال یوگی آدیتیانات ، وزیر ارشد اوتار پرادش که روز دوشنبه از این منطقه دیدن کرده است به کلیه دستگاه های شهری و روستایی دستور داده که رعایت موارد بهداشتی را در مناطق مربوطه ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ بیش از 60 نفر بر اثر تب دِنگی در هند

مرگ بیش از 60 نفر بر اثر تب دِنگی در هند