مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-04اقتصادي

فاز نخست ایمن سازی خط انتقال گاز به شمال در منطقه 4 عملیاتی انتقال گاز انجام شد


مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز گفت: ضریب ایمنی خط لوله انتقال گاز 30 اینچ سرخس _ نکا محدوده شیروان تا بجنورد با انجام 7 عملیات اسلیوگذاری(مقاوم سازی) در منطقه 4 عملیات انتقال گاز افزایش یافت.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز گفت: ضریب ایمنی خط لوله انتقال گاز 30 اینچ سرخس _ نکا محدوده شیروان تا بجنورد با انجام 7 عملیات اسلیوگذاری(مقاوم سازی) در منطقه 4 عملیات انتقال گاز افزایش یافت.

محمد کامل با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور پایش خطوط، پس از اجرای عملیات پیگ رانی و شناسایی نقاط آسیب دیده، تعمیرات مختلفی با هدف افزایش ایمنی در دستور کار اجرایی منطقه قرار می گیرد.

وی افزود: بر این اساس مطابق با یک برنامه زمان بندی شده، عملیات ایمن سازی این خط لوله منتج از عملیات توپک رانی هوشمند شامل 7 عدد اسلیو نوع A و B با بهره گیری از توان و تجربه متخصصان داخلی و در کوتاه ترین زمان و با رعایت کامل پروتکل های ایمنی انجام شد.

مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز با بیان اینکه در این پروژه بیش از 700 نفر ساعت کار انجام شده، عنوان کرد: انجام این تعمیرات در مقاوم سازی و تقویت خط لوله 30 اینچ سرخس _ نکا بسیار موثر بوده و این خط را برای انتقال پایدار و ایمن گاز در زمستان آماده تر می کند چون با توجه به نیاز منطقه ایمن بودن این خط برای انتقال گاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست ایمن سازی خط انتقال گاز به شمال در منطقه 4 عملیاتی انتقال گاز انجام شد

فاز نخست ایمن سازی خط انتقال گاز به شمال در منطقه 4 عملیاتی انتقال گاز انجام شد