مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-04بين الملل

برنامه جدید آمریکا برای ادامه حملات در افغانستان


با پایان 20 سال اشغالگری آمریکا در افغانستان، یک پایگاه تحلیلی گزارش کرد که ایالات متحده از این پس در صدد است نیروی دریایی خود را برای هدف قرار دادن آن چه که مواضع تروریست ها در افغانستان خوانده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری-تحلیلی پولتیکو در گزارشی با اشاره به خروج ایالات متحده از به عقب بروند و حداقل یک بار سوختگیری کنند و اغلب قبل از آن که در اطراف یک هدف بچرخند، ساعت ها را در هوا سپری کنند.

برایان کلارک افسر سابق نیروی دریایی آمریکا که هم اکنون در اندیشکده هادسن فعالیت دارد، در این خصوص گفته است: جنگنده هایی که در قطر یا کویت از زمین بلند می شوند، احتمالاً زمان لازم برای انجام مأموریت های پشتیبانی هوایی از نیروهای عملیات ویژه را نداشته باشند و احتمالاً موجب شود هواپیماهای نیروی دریایی آمریکا برای هدف قرار دادن اهداف در افغانستان از دریای مکران استفاده کنند.

طبق این گزارش، استقرار یک ناو هواپیمابر در دریای مکران، زمان پرواز هواپیماهای آمریکا را کاهش می دهد و به خلبانان اجازه می دهد قبل از ورود به حریم هوایی افغانستان، بر فراز پاکستان پرواز کنند.

با این حال پولتیکو ادامه داد، استقرار ناوهای هواپیمابر برای انجام عملیات علیه تروریست ها در افغانستان به مفهوم آن است که یکسری از تجهیزات ایالات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جدید آمریکا برای ادامه حملات در افغانستان

برنامه جدید آمریکا برای ادامه حملات در افغانستان