مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-04سياسي

کلاهبرداری یک مرکز مدعی برخورداری از تخصص در طب اسلامی


مرکزی که خود را «فرهنگسرای تسنیم» نامیده بود با ادعای برخورداری از تخصص در طب اسلامی ضمن معرفی دست اندرکاران خود به سمت علمی مجعول «دکتر» به فروش دارو به صورت غیرمجاز و کلاهبرداری از شهروندان نیز می پرداخت.

- مرکزی که خود را فرهنگسرای تسنیم نامیده بود با ادعای برخورداری از تخصص در طب اسلامی ضمن معرفی دست اندرکاران خود به سمت علمی مجعول دکتر به فروش دارو به صورت غیرمجاز و کلاهبرداری از شهروندان نیز می پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، در روزهای گذشته در پی گزارش های واصله مبنی بر فعالیت های غیرقانونی در موسسه ای تحت عنوان فرهنگسرای تسنیم واقع در شهرستان فردیس، دستورات قضایی مبنی بر انجام تحقیقات توسط ضابطین صادر شد.

در پی تحقیقات برای کشف ابعاد اقدامات مجرمانه متهمان در این موسسه، روشن شد مرکزی که خود را فرهنگسرای تسنیم نامیده بود؛ با ادعای برخورداری از تخصص در طب اسلامی ضمن معرفی دست اندرکاران آن مرکز به سمت علمی مجعول دکتر به فروش دارو به صورت غیرمجاز و کلاهبرداری از شهروندان نیز می پرداختند.

از نکات قابل توجه آن است که اساسا امکان وجود فرهنگسرای خصوصی وجود ندارد، اما موسسه موسوم به تسنیم خود را فرهنگسرا نامیده بود و با انجام تبلیغات گسترده زمینه ی لازم برای فریب شهروندان را فراهم کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری یک مرکز مدعی برخورداری از تخصص در طب اسلامی

کلاهبرداری یک مرکز مدعی برخورداری از تخصص در طب اسلامی