مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-04اقتصادي

عدم برخورداری برخی روستاهای شهرستان رشت از آب شرب مناسب


مرکز استان که به عنوان شهر باران های نقره ای معروف است لذا حق طبیعی مردم آن این است که از آب شرب مطمئن برخودار باشند، - ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: مرکز استان که به عنوان شهر باران های نقره ای معروف است لذا حق طبیعی مردم آن این است که از آب شرب مطمئن برخودار باشند، بیشترین مشکل ما در حوزه های آب روستایی است.

علی فتح اللهی امروز در جلسه بررسی مشکلات آب که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان رشت حدود 40 درصد جمعیت ثابت استان را تحت پوشش دارد، با توجه به اقدامات و کارهایی که در این شهرستان انجام می شود، به جهت مرکزیت و دسترسی به ادارات کل بسیار با اهمیت است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اهمیت ارزیابی پروژه های عمرانی افزود: باید بررسی کنیم که میزان بهره مندی از آب و فاضلاب چقدر است و استان نسبت به کشور در چه جایگاهی قرار دارد و بتوانیم با استفاده از این ظرفیت ها نسبت به پیگیری موضوعات اقدام کنیم.

وی با اشاره به اهمیت آب گفت: زندگی مردم و کشاورزی از مهم ترین موضوعاتی است که به آب وابسته است که اگر در برخی مناطق آب نداشته باشیم یا از کیفیت لازم برخوردار نباشد، یقینا نارضایتی هایی را به دنبال خواهد داشت.

فتح اللهی بیان کرد: همین امروز صبح ظرف مدت چند ساعت بر اثر شدت بارندگی و آبگرفتگی در سطح شهر مشکلاتی ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم برخورداری برخی روستاهای شهرستان رشت از آب شرب مناسب

عدم برخورداری برخی روستاهای شهرستان رشت از آب شرب مناسب