مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-04ورزشي

آغاز همکاری فدراسیون قایقرانی و آکادمی ورزش بلگراد


بنیانگذار، رییس و مسئولین آکادمی ورزش بلگراد با حضور در دریاچه آزادی ضمن بازدید از فدراسیون قایقرانی با مسئولین فدراسیون دیدار کردند.

- به نقل از فدراسیون قایقرانی، صبح امروز شنبه 13 شهریور برخی از مسئولین ورزشی بلگراد با حضور در مجموعه ورزشی آزادی با برخی رؤسای فدراسیون ها دیدار و گفتگو کردند.

این گروه در اولین بازدید خود به فدراسیون قایقرانی رفتند.

در این دیدار، پروفسور لئون لقمان بنیانگذار، سینیشا یاسنیچ رییس، برانیمیر نشیچ سرپرست امور حقوقی، زوران یرکوویچ مدیر آموزش حرفه ای و بوریس پوپوویچ مدیر بازاریابی آکادمی ملی ورزش بلگراد و علیرضا سهرابیان رییس، خسرو ابراهیمی نائب رییس، کتایون اشرف نائب رییس بانوان، محمدتقی محمدیان خزانه دار و حسن لویی رییس کمیته پژوهش فدراسیون قایقرانی و ورکیانی دبیرکل فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی حضور داشتند.

در این دیدار در خصوص توسعه همکاری های مشترک علمی، پژوهشی و تحقیقاتی و لزوم رایزنی بیشتر برای گسترش همکاری فدراسیون قایقرانی ایران و صربستان با همکاری آکادمی ورزش بلگراد بحث و تبادل نظر شد.

رییس فدراسیون قایقرانی در این دیدار گفت: با توجه به وسعت کاری فدراسیون قایقرانی و فعالیت تحت نظر سه فدراسیون جهانی کانویینگ، رویینگ و سیلینگ، زمینه های همکاری بسیار خوبی با مجموعه های علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری فدراسیون قایقرانی و آکادمی ورزش بلگراد

آغاز همکاری فدراسیون قایقرانی و آکادمی ورزش بلگراد