مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-04بين الملل

ورود سازمان اطلاعات ملی آمریکا به پرونده مقام سابق سعودی


یک شبکه آمریکایی از ورود رییس اداره اطلاعات ملی این کشور به پرونده شکایت ولیعهد عربستان علیه مقام اطلاعاتی ارشد سابق ریاض پرده برداشتند.

- یک شبکه آمریکایی از ورود رییس اداره اطلاعات ملی این کشور به پرونده شکایت ولیعهد عربستان علیه مقام اطلاعاتی ارشد سابق ریاض پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه CNN آمریکا اعلام کرد که دستگاه اطلاعات ملی آمریکا در شکایت محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در آمریکا علیه سعد الجبری، افسر سابق سازمان اطلاعات کشورش ورود کرده است.

طبق این گزارش، آوریل هینز، مدیر اطلاعات ملی آمریکا با ارسال نامه ای به دادگاه ناحیه ماساچوست در این پرونده ورود کرده است.

CNN در ادامه آورده است: نامه هاینس طبق امتیاز اسرار دولتی ارسال شد که به ندرت برای جلوگیری از انتشار اطلاعات محرمانه که می تواند به امنیت ملی ایالات متحده آسیب برساند، مورد استفاده قرار می گیرد.

آوریل هینز از امتیازات اسرار دولتی استفاده کرده است تا جلوی انتشار اطلاعات محرمانه ای که می توانست به امنیت ملی ایالات متحده آسیب جدی برساند، را بگیرد.

در این گزارش آمده است: هینز در این نامه اعلام کرده است که این اقدام را طبق اطلاعات شخصی اش و به دنبال احتمال افشای اطلاعاتی در پرونده مدنی یک شرکت هلدینگ دولتی سعودی علیه سعد الجبری اتخاذ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان اطلاعات ملی آمریکا به پرونده مقام سابق سعودی

ورود سازمان اطلاعات ملی آمریکا به پرونده مقام سابق سعودی