مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-04سياسي

شمارش معکوس برای انتخاب شهردار شهرجهانی/بررسی رزومه های جدید در سکوت صحن شورا


شمارش معکوس برای انتخاب شهردار جدید شهرجهانی یزد آغاز شده و شهردار جدید از بین 3 گزینه انتخاب خواهد شد که البته در این مسیر شانس گزینه بومی بیشتر از سایر گزینه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، مهم ترین اولویت شورای شهر ششم انتخاب شهردار جدید برای شهرجهانی یزد است.

به اعتقاد منتخبین شورای ششم بزرگ ترین شکست شورای پنجم جابجایی های مداوم سکاندار صندلی ریاست ساختمان شهرداری بوده که اهداف شورای پنجم را به حاشیه برد و هم باعث شد تا مطالبات یزدی ها به درستی محقق نشود.

چهاردهم مردادماه بود که مراسم تحلیف اعضای شورای ششم شهر یزد در روز پنجشنبه برگزار شد و هنوز ساعتی از تحلیف اعضا نگذشته بود که در رسانه ها خبر عزل شهردار یزد و تعیین سرپرست پیچید.

اعضای شورا اما وقت را غنیمت شمرده و بسیار زودتر از آغاز به کار رسمی شورای ششم فعالیت خود را استارت زدند.

پس از اعلام نتایج قطعی انتخابات هم برای بررسی انتخاب شهردار وارد میدان شدند و آنگونه که سخنگوی موقت گفته بود، اتفاق نظر برای مصادیق انتخاب شهردار حاصل شده ولی هنوز نتیجه نهایی نشده است.

بعد از آنکه 41 نفر رزومه خود را برای شورای ششم شهر یزد ارسال کردند و کمیته ای که از بین اعضای شورا برای بررسی سوابق و سایر شرایط مطابق با آیین نامه ها و قوانین وزارت کشور تشکیل شد، 17 نفر واجد شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای انتخاب شهردار شهرجهانی/بررسی رزومه های جدید در سکوت صحن شورا

شمارش معکوس برای انتخاب شهردار شهرجهانی/بررسی رزومه های جدید در سکوت صحن شورا