مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-04ورزشي

سطح مسابقات پارالمپیک بسیار سنگین و بالا بود


دارنده مدال نقره تیراندازی با کمان کامپوند انفرادی پارالمپیک توکیو سطح مسابقات پارالمپیک را بسیار بالا و سنگین دانست و گفت: اولین مدال رشته را برای استان و میهن کسب کردم.

- رمضان بیابانی پس از بازگشت از مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 و کسب مدال نقره در حاشیه مراسم استقبال توسط ورزش دوستان مازندرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تقدیر از مردم ورزش دوست مردم استان اظهار داشت: مسابقات پارالمپیک توکیو بسیار سنگین بود و در هوای شرجی و گرم توکیو برگزار شد اما با لطف خدای متعال توانستیم برای میهن اسلامی افتخار آفرینی کنم.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار بالا و سنگین بود، گفت: تمام ورزشکاران با آمادگی بالا در مسابقات پاراالمپیک حضور می یابند و خدا را شکر توانستیم با الطاف الهی برای میهن افتخار آفرینی کنم.

وی که اولین سابقه حضور در پارالمپیک را دارد، افزود: در اولین مسابقات موفق به کسب اولین مدال کامپوند انفرادی برای ایران و استان مازندران شدم.

بیابانی با اظهار اینکه با شور و اشتیاق مردم سرشار از انرژی و انگیزه هستیم از حمایت مردم قدردانی کرد.

گنجی مربی بدنساز تیم ملی تیراندازی با کمان ایران نیز با بیان اینکه آقای بیابانی به عنوان تاریخ ساز ورزش تیروکمان و رشته کامپوند برای میهن افتخارآفرینی کرد، افزود: وی از همه جهات یک ورزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح مسابقات پارالمپیک بسیار سنگین و بالا بود

سطح مسابقات پارالمپیک بسیار سنگین و بالا بود