مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-04سياسي

رشاد: آرای نوآورانه آیت الله حکیم در عرصه فقه، میراثی ماندگار برای آیندگان است


در پیام تسلیت آیت الله رشاد به مناسبت ارتحال آیت الله سید محمدسعید حکیم آمده است: شاگردان فروان تربیت یافته در محضر او و آثار فقهی و اصولی و آراء نوآورانه وی در عرصه ی فقه و اصول، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله علی اکبر رشاد رییس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به مناسبت ارتحال آیت الله سیدمحمدسعید حکیم از مراجع عظام تقلید عراق پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون خبر رحلت مرجع عالی شان شیعه، حضرت آیت الله سید محمدسعید حکیم (قدّس الله نفسه الزکیه) مایه تأسف و تأثر شد.

وجود ذی جود او که از اسباط مرجع بزرگ شیعه آیت الله العظمی سیدمحسن حکیم (قدّه) و فقهای برجسته عصر ما بود، منشا خدمات منور و ماندگاری در زمینه تبیین و ترویج تعالیم حیات بخش وحیانی و میراث معرفتی و معنوی اهل بیت وحی (سلام الله علیهم اجمعین) بود.

شاگردان فروان تربیت یافته در محضر او و آثار فقهی و اصولی و آراء نوآورانه وی در عرصه فقه و اصول، میراث ماندگار آن راحل رستگار بشمار است که نسل های آینده طی قرون از این مواریث گرانبها بهره خواهند برد.

اینجانب از سوی خود و ارکان حوزه عریق و عظیم تهران، این فاجعه مولمه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله) و دیگر مراجع عظام (دامت برکاتهم) و مرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشاد: آرای نوآورانه آیت الله حکیم در عرصه فقه، میراثی ماندگار برای آیندگان است

رشاد: آرای نوآورانه آیت الله حکیم در عرصه فقه، میراثی ماندگار برای آیندگان است