مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-04سياسي

کارمندان بسیجی چشم بینای دستگاه های اداری در مبارزه با فساد باشند


امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در گام سوم انقلاب اسلامی کارمندان بسیجی باید پیش رونده باشند، گفت: آنان چشم بینای دستگاه های اداری و خدماتی در مبارزه با فساد باشند و از بروز فساد جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری امام جمعه اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در دیدار رییس و مردم دغدغه دارد.

امام جمعه اصفهان افزود: در گام سوم انقلاب اسلامی، به تعبیر رهبر معظم انقلاب، همه باید پیش رونده باشیم یعنی علاوه بر اینکه خودمان در عرصه خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی جهادی عمل می کنیم،  سایر افراد را با خود همراه کنیم.

وی با بیان اینکه بسیجی باید همیشه بیدار و آگاه باشد، خاطرنشان کرد:  هنگامی که کارمندان یک اداره بسیجی هستند، فساد باید به کم ترین میزان ممکن برسد چراکه بسیجیان با نظارت خود، می توانند جلوی تخلفات و یا کم کاری ها را بگیرند؛ بدون شک هر چقدر بهتر و بیش تر به مردم خدمت کنید، رضایت آنان از نظام اسلامی افزایش می یابد.

طباطبایی نژاد با اشاره به لزوم کاهش بروکراسی اداری و تجمیع مجوزها برای رونق تولید گفت: وجود قوانین مختلف، به نوعی شرایط را دشوار کرده و سرمایه گذاران و مردمی که علاقه مند به کار تولیدی هستند، دچار یأس می شوند که لازم است دستگاه های مسؤول و قانون گذار به این مهم بپرداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندان بسیجی چشم بینای دستگاه های اداری در مبارزه با فساد باشند

کارمندان بسیجی چشم بینای دستگاه های اداری در مبارزه با فساد باشند