مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 04:102021-09-04سياسي

دلایل ایجاد تنوع طلبی در افراد و راهکارهای مقابله با آن


سردرگمی افراد در شغل یا رشته تحصیلی به دلیل نبود خودشناسی است و این مسئله در نهایت منجر به تنوع طلبی در فرد می شود، در واقع فرد مدام شغل و یا مسیر تحصیلی خود را تغییر می دهد تا به یک شناخت نسبت به روحیات خود دست پیدا کند و به رشته تحصیلی .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک مشاور خانواده گفت: سردرگمی افراد در شغل یا رشته تحصیلی به دلیل نبود خودشناسی است و این مسئله در نهایت منجر به تنوع طلبی در فرد می شود، در واقع فرد مدام شغل و یا مسیر تحصیلی خود را تغییر می دهد تا به یک شناخت نسبت به روحیات خود دست پیدا کند و به رشته تحصیلی یا شغلی که مطابق با شخصیت خود است برسد.

سمانه زارعان در گفت وگو با ایسنا در خصوص تنوع طلبی در افراد، اظهار کرد: وجود تنوع طلبی در حوزه های شغلی و تحصیلی تا سن 30 سالگی به عنوان یک عیب محسوب نمی شود، زیرا در سیستم موجود در آموزش و پرورش ایران فضا به گونه ای است که شرایط لازم جهت تجربه کردن افراد و آشنایی با رشته های تحصیلی و شغل های مختلف وجود ندارد، بنابراین شناسایی سلایق افراد ممکن نیست.

این مشاور خانواده افزود: دانش آموزان در ایران تا دوره دبیرستان در واقع نوعی آموزش های تئوری دریافت می کنند که ممکن است این اطلاعات در زمان دانشگاه و در محیط کاری کاربردی نداشته باشند و این موضوع منجر می شود، افراد پس از رسیدن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل ایجاد تنوع طلبی در افراد و راهکارهای مقابله با آن

دلایل ایجاد تنوع طلبی در افراد و راهکارهای مقابله با آن