مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-04حوادث

امواج سواحل سرخ رود نوجوان 14 ساله را با خود برد


رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان محمودآباد گفت: پسر نوجوان 14 ساله از اعضای خانواده ساروی عصر روز جمعه در آب سواحل سرخرود غرق شد و جستجو برای یافتن پیکر این فرد ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سعید خادمی عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : عصر امروز اعضای یک خانواده ساروی در منطقه درویش آباد سرخ رود وارد آب شدند که به دلیل طوفانی بودن امواج غرق شدند.

وی گفت: یکی از اعضای این خانواده پسر نوجوان 14 ساله ای بود که در میان امواج گم شد و در حال حاضر جست و جو برای یافتن پیکر این غریق ادامه دارد.

رییس هیات نجات غریق محمودآباد گفت: طول موج امواج به حدی امروز زیاد بود که به 3 متر نیز در برخی نقاط رسیده و حتی قایق نجات ما نیز به دلیل سهمگین امواج درهنگام نجات این افراد واژگون شد.

خادمی از حضور پرجمعیت افراد در ساحل محمودآباد انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخلاف تذکرات برای ممنوعیت سفر سواحل شهرستان همچنان مملو از جمعیت بومی و غیر بومی است.

وی ادامه داد: از صبح تا عصر امروز ناجیان ما 11 نفر را از مرگ حتمی نجات دادند و متاسفانه مردم به هیچ عنوان به تذکر ناجیان برای عدم شنا توجه نمی کنند.

خادمی با توجه به عدم اجرای طرح دریا و کاهش 50 درصدی ناجیان در دریا از مسافران و شهروندان محمودآبادی خواست با توجه به افزایش شیوع کرونا در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امواج سواحل سرخ رود نوجوان 14 ساله را با خود برد

امواج سواحل سرخ رود نوجوان 14 ساله را با خود برد