مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-03اجتماعي

خیابان مرگ در شهرستان مهریز ساماندهی می شود


شهردار مهریز از سازماندهی خیابان شهید مدنی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: امیدواریم با این اقدام کمتر شاهد حوادث رانندگی و مرگ و میر همشهریان باشیم.

- حمید رضا زارع بیدکی در گفت وگو با خبرنگار فارس از مهریز با بیان این که متأسفانه تاکنون بسیاری از شهروندان مهریزی به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و البته بی اصول بودن برخی معابر جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: ساماندهی خیابان شهید مدنی مهریز که به دلیل آمار بالای فوتی های ناشی از حوادث رانندگی از سوی شهروندان به خیابان مرگ لقب گرفته در دستور کار ویژه مدیریت شهری این شهرستان قرار گرفته است.

وی با اشاره به آمار فوتی های این خیابان طی دو ماهه اخیر، افزود: در جلسات متعدد شهردار و شورای شهر با ادارات راهنمایی و رانندگی، شورای ترافیک و فرمانداری خواستار پیگیری طرح ترافیکی و روشنایی خیابان شهید مدنی شدیم و قرار است به زودی این مهم عملیاتی شود.

شهردار مهریز با اشاره به بازه زمانی دوماهه پیمانکار برای اتمام ساماندهی خیابان شهید مدنی گفت: با توجه به خطرساز بودن این خیابان بر سرعت بخشیدن به کار از سوی پیمانکار تاکید شده است.

زارع بیدکی خاطرنشان کرد: خیابان شهید مدنی یکی از خیابان های پر تردد در محله مزویر آباد و در مسیر تفرجگاه غربالبیز است که  با این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان مرگ در شهرستان مهریز ساماندهی می شود

خیابان مرگ در شهرستان مهریز ساماندهی می شود