مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-03سياسي

روشن شدن سبک زندگی مسؤولان از نتایج حضور مسؤولان در بین مردم است


شنیدن مستقیم و بدون واسطه حرف مردم و روشن شدن سبک زندگی شخصی مسؤولان از نتایج حضور سرزده عالی ترین مقام اجرایی در بین مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به دیدار هیأت دولت با مقام معظم رهبری اظهار کرد: در این دیدار، رهبر معظم انقلاب بر لزوم استفاده کامل دولت از هر ساعت فرصت گذران خدمت به مردم و اولویت دادن به مسائل اقتصادی تاکید کردند و تمرکز دولت بر بازسازی انقلابی، عقلانی و خردمندانه در همه عرصه های مدیریتی کشور را ضروری دانستند.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه نزدیک شدن به مردم با حضور میدانی، رفتاری مهم برای بازسازی اعتماد و مقدمه ای برای تغییرات ملموس در زندگی مردم است، افزود: شنیدن مستقیم و بدون واسطه شخصی مسؤولان از نتایج حضور سرزده عالی ترین مقام اجرایی در بین مردم است.

وی تاکید کرد: وقتی رییس جمهور به دورترین نقطه کشور برود و مستقیم با افرادی که حرف دارند روبه رو شود، وزرا و معاونین و مدیران میانی تکلیفشان روشن می شود و مسؤولی که عادت به حضور در میان مردم دارد، کمتر حرفی می زند که به آن عمل نکند چرا که عملی کردن حرف ها و وعده ها هر چند راهی سخت و دشوار است، ولی کلید اصلی بازسازی اعتماد عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشن شدن سبک زندگی مسؤولان از نتایج حضور مسؤولان در بین مردم است

روشن شدن سبک زندگی مسؤولان از نتایج حضور مسؤولان در بین مردم است