مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-03سياسي

حضور رییس جمهور بین مردم زمینه ساز ترمیم اعتماد از دست رفته است


حضور گرم رییس جمهور بین آحاد مردم، زمینه ساز اعتماد از بین رفته آنهاست.

- ، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه کامفیروز ضمن تقدیر از حضور گرم رییس جمهور بین آحاد مردم، در مورد آسیب دیدن اعتماد عمومی به دولت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیداری که اعضای دولت سیزدهم با ایشان داشتند اشاره به یک نقیصه مهم فرمودند که عبارت است از آسیب دیدن اعتماد عمومی نسبت به دولت و از هیئت دولت سیزدهم خواستار ترمیم آن شدند.

وی عنوان کرد: تلاطم های اقتصادی، عدم صداقت مسئولان و زندگی های مجلل آنها در زمانی که مردم در شدائد اقتصادی به سر می بردند در دولت دوازدهم باعث خدشه دار شدن خوش بینی مردم به دولت شد که متأسفانه دولت مردمی آیت الله رییسی به ناچار میراث دار این نقطه ضعف بزرگ دولت دوازدهم شد.

تقی زده ادامه داد: رییس جمهور با حضور گرم و بی آلایش خود در بین اقشار و آحاد مردم، نشستن پای سخنان آنها و خرج کردن صداقت در تعامل با ملت شریف ایران، زمینه های خوبی را برای بازسازی این اعتماد فراهم آورده اند، اما این کافی نیست.

امام جمعه کامفیروز بیان کرد: اعتماد کامل مردم زمانی باز می گردد که ملت تغییر را در زندگی های خود با کنترل قیممت های افسارگسیخته کالاهای اساسی، بزرگ شدن سفره های خود، آرام شدن دریای مواج و متلاطم ارز، خودرو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس جمهور بین مردم زمینه ساز ترمیم اعتماد از دست رفته است

حضور رییس جمهور بین مردم زمینه ساز ترمیم اعتماد از دست رفته است