مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-03ورزشي

برگزاری 2 رویداد آموزشی «چاره جو» و «صندلی تجربه» در سمنان


رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان از برگزاری دو رویداد آموزشی «چاره جو» و «صندلی تجربه» با هدف شتاب دهی به کسب و کارهای فناورانه در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، علی منصفی راد گفت: مجموعه کارگاه ها و رویدادهای کارآفرینی شامل صندلی تجربه ، رویداد دیدار ، کارگاه آموزشی و .

در راستای برنامه شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه، ویژه جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان و همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می شود.

وی افزود: در همین راستا در هفته جاری، دو رویداد آموزشی شامل رویداد چاره جو و صندلی تجربه ویژه کارآفرینان در حوزه صنایع دستی و گردشگری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در این دو رویداد آموزشی که با حضور مدیران و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان و همچنین دو تن از کارآفرینان برتر حوزه گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، تعداد بالغ بر 200 نفر از علاقه مندان کارآفرینی در حوزه صنایع دستی و گردشگری با مباحث اصلی آشنا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 2 رویداد آموزشی «چاره جو» و «صندلی تجربه» در سمنان

برگزاری 2 رویداد آموزشی «چاره جو» و «صندلی تجربه» در سمنان