مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-03اقتصادي

آزادسازی بیش از 14 هزار متر مربع اراضی کشاورزی در باباسلمان شهر قدس


مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان قدس از آزادسازی 14 هزار و 150 مترمربع از اراضی کشاورزی در منطقه باباسلمان خبرداد و گفت: وسعت زمین های کشاورزی حدود یک چهارم سطح زمین های دیگر است و مردم نسبت به زمین خریداری شده و تغییر کاربری ها باید آگاهی داشته و دستگاه .

- بهروز سلگی مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان قدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: در راستای اجرای وظایف قانونی مبنی بر جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی، با دریافت دستور قضایی از سوی دادستانی نسبت به اجرای تبصره 2 ماده 10قانون حفظ کاربری، 6 موارد تخلف با همکاری مأموران ناحیه 6 منطقه 18 قلع و قمع شد.

وی گفت: همزمان با این اجرا، 4 حکم که پیش تر از طریق دادگستری علیه آن ها اقدام شده بود، رسیدگی و به 2 دو مورد دیگر مهلت داده شد و در پی این اقدام 14 هزار و 150 متر مربع از اراضی کشاورزی شامل دیوارکشی غیرمجاز، آلاچیق، بنا، تفکیک زمین از طریق پرچین و بلوک در منطقه باباسلمان آزاد شد.

  مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان قدس با بیان اینکه حد فاصل برق فشار قوی تا جاده چیتگر در این منطقه تحت پوشش این اداره است، به موارد قلع و قمع شده در منطقه بهارستان شهریار در چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: طی این اقدام کل منطقه شمالی باباسلمان اعمال قانون شد و یک حرکت بازدارنده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی بیش از 14 هزار متر مربع اراضی کشاورزی در باباسلمان شهر قدس

آزادسازی بیش از 14 هزار متر مربع اراضی کشاورزی در باباسلمان شهر قدس