مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 16:102021-09-02بين الملل

بازگشایی فرودگاه بین‎ المللی حلب سوریه پس از سال ها تعطیلی


«باسم منصور» مدیر کل فرودگاه حلب با اشاره به اینکه خطوط هوایی ارمنستان و سوریه قبل از جنگ دو پرواز را به سوریه و ایروان اختصاص می دادند، اظهار کرد که پرواز های بین دو کشور از زمان آغاز جنگ علیه سوریه در سال 2011 متوقف شده بود.

- باسم منصور مدیر کل فرودگاه حلب با اشاره به اینکه خطوط هوایی ارمنستان و سوریه قبل از جنگ دو پرواز را به سوریه و ایروان اختصاص می دادند، اظهار کرد که پرواز های بین دو کشور از زمان آغاز جنگ علیه سوریه در سال 2011 متوقف شده بود.

وزارت حمل و نقل سوریه از بازگشایی فرودگاه بین المللی حلب خبر داده و گفت این فرودگاه شنبه آینده اولین پرواز بین المللی خود را خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، وزارت حمل و نقل سوریه امروز (پنجشنبه) در بیانیه‎ای اعلام کرد: فرودگاه بین المللی حلب از شنبه آینده میزبان پرواز های بین المللی خواهد بود و اولین پرواز به این فرودگاه از ایروان پایتخت ارمنستان خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: این پرواز نشانه بازگشت حمل و نقل هوایی بین دو کشور دوست و ایستگاهی برای خدمت رسانی به مسافران بین المللی است.

باسم منصور مدیر کل فرودگاه حلب با اشاره به اینکه خطوط هوایی ارمنستان و سوریه قبل از جنگ دو پرواز را به سوریه و ایروان اختصاص می دادند، اظهار کرد که پرواز های بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی فرودگاه بین‎ المللی حلب سوریه پس از سال ها تعطیلی

بازگشایی فرودگاه بین‎ المللی حلب سوریه پس از سال ها تعطیلی