مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-02سياسي

طرح جوانی و جمعیت مجلس چه ایراداتی داشت که در شورای نگهبان رد شد؟


گرامی زادگان مشاور حقوقی و پارلمانی معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهوری در دولت دوازدهم در گفت: شورای نگهبان به طرح جوانی و جمعیت موارد ابهامی فراوانی را با عنوان ایراد ذکر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، مشاور حقوقی و پارلمانی معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهوری در دولت دوازدهم با اشاره به طرح جوانی جمعیت گفت: بیش از هر محدوده ای، نمی توان به حریم خصوصی و آنچه مطلوب اعضای خانواده است امر و نهی کرد.

همه می دانند فرزند آوری نیازمند امکانات و حمایت های مناسب است و در مورد زنان آمادگی جسمی و روانی برای فرزند آوری ضرورت دارد.

اگر به مقدمه طرح نگاهی بیندازید از پیمایش ملی خانواده ها به داشتن حداقل چهار فرزند سخن می گوید که با توجه به نبود امکانات بعید و قابل تأمل است.

اشرف گرامی زادگان درباره طرح "جوانی جمعیت و حمایت از خانواده" و اثر آن بر افزایش فرزندآوری اظهار کرد: این طرح بسیار کلی است و دستگاه های اداری و اجرایی زیادی در کشور را برای رسیدن به هدف طرح بسیج کرده است.

با شناختی که از حجم وظایف دستگاه های اداری دارم، انجام این وظایف به سختی عملیاتی می شود.

این حقوقدان با بیان اینکه با مطالعه متن طرح در می یابید پیشنهاداتی برای تشویق و ترغیب افراد ارائه کرده است، افزود: باید در مورد محدودیتهای مطرح در ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جوانی و جمعیت مجلس چه ایراداتی داشت که در شورای نگهبان رد شد؟

طرح جوانی و جمعیت مجلس چه ایراداتی داشت که در شورای نگهبان رد شد؟