مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-02پزشكي

پیگیری بستری موقت بیماران کرونایی همدان در سالن ورزشی


مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از پیگیری اختصاص سالن های ورزشی کنار بیمارستان های همدان برای بستری موقت بیماران کرونایی خبر داد.

- حسن بهرامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت بیمارستان های استان از لحاظ بیمای درمان را می گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 400 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند گفت: تعداد بیماران بستری موقت نیز بیش از 80 نفر هستند که روزانه مراجعاتی دارند و داروهای خود را گرفته و در منزل دوره درمان را سپری می کنند.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در پاسخ به اینکه آیا تعطیلات اخیر در استان نسبت به کاهش مراجعات و بستری ها موثر بوده است؟ بیان کرد: این امر باعث شده آمار بالا نرود و تقرییا 10 روزی است که شاهد وضعیت ثابت یک هزار و 400 بیمار بستری هستیم.

وی با تاکید به اینکه ظرفیت تخت های بیمارستانی تکمیل شده و در صدد هستیم در سالن های ورزشی کنار بیمارستان ها نیز بستری موقت داشته باشیم گفت: در این خصوص با استاندار و اداره ورزش و جوانان صحبت هایی داشته ایم.

بهرامی خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی محدودیت هایی را دارد و بالاخره به سرما و شب برمی خوریم، باید مکان دیگری برای بیماران احتمالی تعبیه شود به همین دلیل قصد داریم از ظرفیت سالن های ورزشی کنار بیمارستان ها بهره مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری بستری موقت بیماران کرونایی همدان در سالن ورزشی

پیگیری بستری موقت بیماران کرونایی همدان در سالن ورزشی