مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-02سياسي

پرداخت 100 هزار کارت اعتباری با وثیقه سهام عدالت


سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت با بیان اینکه تاکنون فقط 100 هزار کارت اعتباری در قبال وثیقه سهام عدالت پرداخت شده است، گفت: فروش سهام عدالت به صورت بلوکی برخلاف سیاست مقام معظم رهبری است.

- اکبر حیدری در گفت وگو با فارس، در مورد فروش سهام عدالت گفت: کسانیکه روش مستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده اند باید دست اندرکاران فروش به این نکته توجه داشته باشند که طبق منویات رهبری در نامه 26 خرداد سال گذشته فروش سهام عدالت نباید موجب تسلط سرمایه داران بر سهام عدالت مردم شود بنابراین فروش بلوکی باید از دستور کار خارج شود.

وی همچنین گفت: اجرای طرح فروش سهام عدالت در روش مستقیم نباید موجب محدود شدن حق مالکیت و اعمال مدیریت مردم بر سهام خود باشد در حالیکه کارگزاری ها درخواست مردم را نگه می دارند و این تقاضاها را به صورت بلوکی می فروشند.

به گفته سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت، تقاضاهای تجمیع شده برای فروش سهام عدالت باید ملغی شود اما کسانیکه به دلیل اضطرار مالی اصرار به فروش سهام عدالت خود دارند باید بتوانند مانند سایر سهامداران بازار سهام خود را به صورت خرد به فروش برسانند.

حیدری در مورد اینکه الان تنها 60 درصد سهام عدالت آزاد شده چگونه دارنده سهام عدالت این سهام را بفروشد، گفت: سهام عدالت در روش مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 100 هزار کارت اعتباری با وثیقه سهام عدالت

پرداخت 100 هزار کارت اعتباری با وثیقه سهام عدالت