مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-02سياسي

کوتاهی در حمایت؛ رنجی که تولیدکنندگان می برند


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سال های گذشته شاهد بسیاری از کوتاهی ها در حمایت از تولید بودیم.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سال های گذشته شاهد بسیاری از کوتاهی ها در حمایت از تولید بودیم.

حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (11 شهریورماه) در بازدید از مجموعه تولیدی پرجین شهر صایین قلعه با بیان اینکه این مجموعه یکی از مجموعه های خوب منطقه است که با وجود شرایط تحریم و کرونا توانسته وضعیت خود را به خوبی حفظ کند، عنوان کرد: در حال حاضر این مجموعه با اهتمام دست اندرکاران آن در مدار توسعه و افزایش تولید نیز قرار دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه پرجین یکی از مجموعه های موفق منطقه است که نقش موثری در ایجاد اشتغال برای جوانان صایین قلعه ایفا می کند، تصریح کرد: این مجموعه در حال حاضر 1200 نفر اشتغال بالفعل دارد که با افزوده شدن فاز توسعه شرکت، برای 600 نفر نیز اشتغال ایجاد خواهد شد.

این مسئول با یادآوری اینکه در صورت راه اندازی فاز چهارم توسعه شرکت و فعال شدن هر چهار فاز، در مجموع 2000 نفر در این شرکت مشغول به کار خواهند شد، اضافه کرد: راه اندازی فاز توسعه این شرکت، کمک قابل توجهی در حل مشکل بیکاری منطقه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی در حمایت؛ رنجی که تولیدکنندگان می برند

کوتاهی در حمایت؛ رنجی که تولیدکنندگان می برند