مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-02سياسي

قطعی برق و ضرب و شتم نیروی شرکت برق ویسیان لرستان


عصر روز گذشته، عده ای یکی از کارمندان شرکت برق ویسیان را بعد از قطعی برق، مورد ضرب و شتم قرار دادند.

- مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان گفت: عصر روز گذشته، عده ای یکی از کارمندان شرکت برق ویسیان را بعد از قطعی برق، مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سعید دولتشاه تصریح کرد: صبح روز گذشته به علت قطعی برق در بخش ویسیان یک ارباب رجوع با اپراتور برق این منطقه تماس می گیرد که با فحش و حرف های رکیک به همکاران شرکت برق اعتراض خود را نشان می دهد، اما در مقابل اپراتور شرکت برق ویسیان با تواضع جواب این ارباب رجوع را می دهد، بعد از پایان ساعت کاری سه نفر از همکاران اعم از رییس اداره برق ویسیان، اپراتور و سیمبان با یک وسیله نقلیه درحالی که قصد خروج از اداره را داشتند مورد ضرب و شتم دو نفر افراد سودجو قرار می گیرند که متأسفانه مصطفی زهابی رییس و مرتضی رضایی اپراتور شرکت برق ویسیان مصدوم شده و در حال حاضر در بیمارستان عشایر بستری هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان خاطرنشان کرد: انتظار می رود نیروهای امنیت و انتظامی این موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.

دولتشاه اضافه کرد: متأسفانه خاموشی های اخیر زندگی مردم را مختل کرده و این خاموشی ها ناشی از گرمای شدید و کمبود منابع آبی است که عملاً هم به صورت سراسری در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق و ضرب و شتم نیروی شرکت برق ویسیان لرستان

قطعی برق و ضرب و شتم نیروی شرکت برق ویسیان لرستان