مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-02سياسي

وعده های پوچ و خالی و درماندگی مردم


با ایجاد سد بر روی رودخانه رودبال و به دنبال آن زیر آب رفتن خانه های مردم آن منطقه، با وجود وعده های داده شده مسئولان به مردم، اما آن وعده ها هنوز محقق نشده و مردم را درمانده و بی پناه ساخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استهبان، احداث سد رودخانه رودبال فارس که در نقاط جنوبی استان قرار دارد، ساخت آن به چندین سال قبل باز می گردد و به گفته مسئول فضای مجازی سپاه فجر استان، این سد قرار بوده در جهت منافع مردم آن منطقه باشد.

ایجاد این سد زیر آب رفتن تعداد زیادی از خانه ها را به همراه داشت و ساکنان آنجا را نیز بی خانمان و سردر گم کرده است،اما وعده های مسئولان به مردم بحران زده که از احداث مسکن جایگزین برای آنها سخن به میان آمده بود، حالا برای آنها تبدیل به یک رویا شده و تاکنون کسی پاسخگوی اعتراض آنها نبوده و هر یک از مسئولان ذیربط از زیر بار این مسئولیت شانه خالی می کنند.

به گفته دوستدار معاون اجتماعی سپاه فجر فارس، پس از ایجاد سد رودخانه رودبال خانه های تعداد سه روستای اطراف آن در پی تشدید بارندگی ها و سیلابی شدن رودخانه، به زیر آب و به طور کامل تخریب شد.

دوستدار می گوید: در آن زمان مسئولان وقت وعده و امید دوباره خانه دار کردن مردم آنجا را در دل آنها زنده کردند، اما با وجود گذشت چندین سال هنوز مردم بی سرپناه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های پوچ و خالی و درماندگی مردم

وعده های پوچ و خالی و درماندگی مردم