مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 18:052021-09-01اقتصادي

بررسی موانع بزرگ ترین پروژه پرورش میگوی ایران در حضور وزیر کشور


نشست رفع موانع سرمایه گذاری در شهرک شیلاتی مهرگان بزرگترین سایت پرورش میگو در کشور، با حضور وزیر کشور، وزیر جهاد کشاورزی و استاندار هرمزگان در وزارت کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در پی جلسه روز گذشته استاندار هرمزگان با وزیر کشور و مطرح کردن ظرفیت ها و مسائل استان در این جلسه از جمله در زمینه پرورش میگو، با پیشنهاد استاندار هرمزگان و استقبال وزیر کشور، نشست رفع موانع سرمایه گذاری در سایت پرورش میگوی مهرگان شهرستان برگزار شد.

وزرای کشور و جهاد کشاورزی در این نشست با اشاره به اهمیت این پروژه و تاکید بر لزوم رفع موانع آن، با پیشنهادات استاندار هرمزگان در راستای رفع موانع سرمایه گذاری این پروژه، موافقت کردند.

استاندار هرمزگان در خصوص این نشست، عنوان کرد: در این نشست تصمیم گیری شد که 9370 هکتار اراضی سایت پرورش میگو در مهرگان شهرستان بندرلنگه، در قالب تفاهم نامه ای که به زودی امضا خواهد شد، به سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شود.

وی ادامه داد: مقرر شد، ظرف یک هفته قرارداد واگذاری این مجموعه از طرف شرکت شهرک های کشاورزی برای واگذاری به سازمان اقتصادی کوثر تنظیم و منعقد شود تا این سازمان نسبت به سرمایه گذاری در این سایت پرورش میگو، اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موانع بزرگ ترین پروژه پرورش میگوی ایران در حضور وزیر کشور

بررسی موانع بزرگ ترین پروژه پرورش میگوی ایران در حضور وزیر کشور