مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 11:302021-09-01پزشكي

ضرورت تعریف پروتکل جدید خدمات سلول درمانی در کرونا/ تولید موش تراریخته «کوویدسا»


باید برای ارائه خدمات استاندارد در پزشکی تولیدمثل، علوم سلولی و سلول های بنیادی با موضوعات مرتبط با کرونا و درمان بیماران، - پروتکل های جدید تعریف و اجرا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتولید شد.

به گفته شاهوردی، در بخش آموزش نیز به منظور بالا بردن سطح دانش و آگاهی جامعه در تمام سطوح (مردم و دانشگاهیان) برنامه های آموزشی ارائه کردیم و آخرین دستاوردهای این زمینه نیز به آنها منتقل شد؛ اطمینان داریم با رشد، آگاهی و مطالعات تحقیقاتی که در این عرصه صورت می گیرد، راهکارهایی نیز خواهیم یافت تا بر این بیماری مسلط شویم.

وی گفت: امیدواریم شاهد اتمام این دوره سخت با تلاش محققان در سطح جهانی باشیم تا در برنامه های آینده بدون دغدغه، تجربیات منتقل و برنامه های مشترک برای آینده تدوین شود.

رییس پژوهشگاه رویان با بیان اینکه جامعه علمی در دو سال اخیر مزایای زیادی را در برنامه های مجازی به دست آورده است، عنوان کرد: جامعه علمی طی این دو سال تجربیاتی هم با برنامه های مجازی کسب کرد که با ارزش است و نشان داد که در صورت داشتن زیرساخت های مناسب فناوری اطلاعات در کمترین زمان می توان بهره برداری بهینه ای داشت.

وی گفت: این زیرساخت ها امکان حضور همگان از هر نقطه ای را میسر ساخت بدون آنکه دغدغه ای در مورد زمان، مکان، هزینه و یا حتی ویزا وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعریف پروتکل جدید خدمات سلول درمانی در کرونا/ تولید موش تراریخته «کوویدسا»

ضرورت تعریف پروتکل جدید خدمات سلول درمانی در کرونا/ تولید موش تراریخته «کوویدسا»