مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-01اقتصادي

نان، مرغ و تعمیر خودرو صدرنشین شکایات مردمی


بر اساس گزارش جدید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، در چهار ماهه نخست امسال عمده گزارشات مردمی در بخش کالایی، مربوط به عرضه نان، مرغ و در بخش خدمات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در چهار ماهه نخست امسال 61 هزار و 289 گشت مشترک بازرسی با حضور بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها و سازمان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه های ذیصلاح از جمله وزارت جهاد کشاورزی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، اتاق اصناف و اتحادیه ها و.

انجام شده است.

در نتیجه این گشت های مشترک 20 هزار و 757 فقره پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از 540 میلیارد تومان تشکیل و جهت رسیدگی و صدور رای به ادارات کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رسیدگی به 83 درصد شکایت ها همچنین در این مدت در مجموع 71 هزار و 633 فقره شکایت مردمی در خصوص تخلفات صنفی و غیر صنفی از طریق تلفن 124 ستاد خبری استان ها دریافت شده که از این تعداد 83 درصد شکایات مورد رسیدگی قرار گرفته و 17 درصد باقی مانده نیازمند اظهارنظر کارشناسی و یا استعلام حقوقی از سوی مراجع ذیربط است.

عمده گزارشات مردمی در بخش کالایی، مربوط به عرضه نان، مرغ و در بخش خدمات، مربوط به تعمیر خودروهای سبک و رستوران ها و غالباً در زمینه گرانفروشی و درج نشدن قیمت بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان، مرغ و تعمیر خودرو صدرنشین شکایات مردمی

نان، مرغ و تعمیر خودرو صدرنشین شکایات مردمی