مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-01سياسي

توان واکسیناسیون روزانه 30 هزار گیلانی را داریم


فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه سپاه قدس توان روزانه 30 هزار واکسیناسیون در گیلان را دارد، تصریح کرد: در صورت اختصاص واکسن به گیلان، سپاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان توان انجام روزانه 30 هزار واکسیناسیون را دارد.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه سپاه قدس توان روزانه 30 هزار واکسیناسیون در گیلان را دارد، تصریح کرد: در صورت اختصاص واکسن به گیلان، سپاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان توان انجام روزانه 30 هزار واکسیناسیون را دارد.

سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در مراسم اهدای 100 کپسول اکسیژن به مراکز درمانی استان گیلان که در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان برگزار شد، با بیان اینکه حجم بیماران کرونایی در پیک پنجم بسیار زیاد بوده است، اظهار کرد: ویروس کرونا خانواده های بسیاری را داغدار کرد و افراد زیادی به این ویروس مبتلا شدند ولی میزان ابتلا به کرونا در پیک پنجم بی سابقه بوده است.

وی با اشاره کمبود اکسیژن در مراکز درمانی گیلان در ابتدای پیک پنجم کرونا گفت: حجم بیماران بستری شده و مصرف اکسیژن در بیمارستان های گیلان بسیار زیاد بوده است و همین امر سبب کاهش کپسول اکسیژن در مراکز درمانی گیلان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان واکسیناسیون روزانه 30 هزار گیلانی را داریم

توان واکسیناسیون روزانه 30 هزار گیلانی را داریم