مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-01سياسي

روند امور شهری برمبنای مطالعات علمی باشد


رییس کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان گفت: روند امور شهر باید پیش از اقدام و عمل، بر اساس مطالعات علمی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان همدان؛ علی اکبر نظری ظهر امروز در جلسه کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورا با محوریت بررسی گزارش عملکرد معاونت خدمات شهری به ویژه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اظهار کرد:  نمی‎توان ادعا کرد ادغام برخی از سازمان های شهرداری، اقدام صحیحی نبوده است؛ اما معتقدم که بهنگام نبود و خساراتی نیز وارد شد.

وی با تأکید بر اینکه کاشت گونه های پایدار باید همراه با نگاه کارشناسی تر مورد توجه و در دستور کار قرار گیرد گفت: گسترش کاشت درختان سوزنی برگ با توجه به نوع ریشه و درختان چنار در معابر وسیع تر و یا پارک ها برای اقلیم شهر همدان مناسب تر است، زیرا ریشه های رونده درختان، آسیب زاست.

رییس کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد: بهره گیری از نظر متخصصان و کارشناسان به منظور برنامه ریزی دقیق تر، ضروری است.

وی با توجه به جانمایی احداث گرمخانه جدید شهر همدان، از بازدید اعضای کمیسیون خدمات شهری از این مجموعه در آینده نزدیک خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند امور شهری برمبنای مطالعات علمی باشد

روند امور شهری برمبنای مطالعات علمی باشد