مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-01سياسي

خیمه امام حسین(ع) بهترین ظرفیت برای بسترسازی ظهور است


بهترین ظرفیت برای بسترسازی ظهور، خیمه امام حسین(ع) است و تا در این خیمه با امام زمان(عج) رفیق نشویم ایشان ظهور نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد دارستانی در سخنرانی خود در حرم مطهر بانوی کرامت با بیان این سئوال که در عصر غیبت وظیفه ما چیست؟ اظهار کرد: در حقیقت ما در گناه و معصیت پنهان هستیم و امام حاضر و ظاهر است و مانند خورشید می تابد.

وی عنوان کرد: اگر امام مان کنارمان بود وظیفه ما حراست از امام بود اما در شرایط امروز وظیفه ما این است که کاری انجام دهیم تا آقا بیاید و زمینه ظهورشان فراهم شود و اگر خودمان هم نتوانستیم کاری کنیم برای آمادگی نسل بعدی و زمینه سازی ظهور تلاش کنیم.

استاد حوزه علمیه با بیان این سئوال که باید چه کار کنیم تا آن نسلی که ظهور امام زمان(عج) را می بیند ما باشیم؟ گفت: بهترین ظرف برای بسترسازی ظهور، خیمه امام حسین(ع) است و تا ما با امام زمان رفیق نشویم ایشان ظهور نمی کنند.

وی گفت: رفیق اسم خدا است و رفاقت خدا یعنی او دست ما را می گیرد و از زمین بلند می کند؛ در حقیقت توبه و شفاعت اهل بیت(ع) رفاقتی از جانب خداوند برای بندگان است.

دارستانی ادامه داد: دومین جایی که خداوند رفاقت خود را نشان داده توبه است که می گوید هرکار کردی توبه کن و من قبول می کنم و من زمین خورده هایی که پشیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیمه امام حسین(ع) بهترین ظرفیت برای بسترسازی ظهور است

خیمه امام حسین(ع) بهترین ظرفیت برای بسترسازی ظهور است