مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-01ورزشي

مرحله دوم انتخابی درون اردویی بانوان 14 شهریور برگزار می شود


دومین مرحله از انتخابی درون اردویی بانوان در بخش کومیته با حضور نفرات دعوت شده از سوی کمیته فنی 14 شهریور برگزار می شود.

- و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، پس از برگزاری مسابقات انتخابی ورودی به اردوهای تیم ملی کاراته، کمیته فنی فدراسیون، تعدادی از ورزشکاران را که عملکرد چشمگیری در این مسابقات داشتند و جزو چهار نفر برتر وزن خود نشدند را یک شانس مجدد برای حضور در تیم ملی کاراته بانوان به آنها داد.

این نفرات روز شنبه سیزده شهریور ساعت 14 در مجموعه ورزشی کبگانیان با به همراه داشتن پاسخ منفی تست پی سی آر خود که 72 ساعت از زمان آن نگذشته باشد برای پذیرش و قرنطینه وارد می شوند تا روز یک شنبه چهارده شهریور از ساعت 9 صبح انتخابی بین این نفرات برگزار شود و تنها یک نفر از هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت می شود که لازم است لوازم شخصی مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

اولین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بانوان نیز با حضور سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و شیما آل سعدی ملی پوشان کاراته کشورمان به همراه چهار نفر برتر مسابقات انتخابی ورودی به اردوهای تیم ملی و نفرات اول مرحله دوم انتخابی درون اردویی که 14 شهریور برگزار می شود، از روز دوشنبه 15 شهریور و تا 20 شهریور ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم انتخابی درون اردویی بانوان 14 شهریور برگزار می شود

مرحله دوم انتخابی درون اردویی بانوان 14 شهریور برگزار می شود