مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-01اقتصادي

تفویض اختیار به استان ها در زمینه تنظیم بازار


در زمینه تنظیم بازار نیازمند اخذ تصمیمات ملی هستیم یا اینکه اختیاراتی به استان ها واگذار شوود تا با اعمال تصمیمات به موقع فشار مباحث معیشتی بر مردم کاهش یابد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: در زمینه تنظیم بازار نیازمند اخذ تصمیمات ملی هستیم یا اینکه اختیاراتی به استان ها واگذار شوود تا با اعمال تصمیمات به موقع فشار مباحث معیشتی بر مردم کاهش یابد.

عنایت الله رحیمی چهارشنبه 10 شهریور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس بیان کرد: آمادگی برای پیشگیری از بیماری منحوس کرونا، معیشت و اشتغال جامعه از موضوعات مورد تاکید رییس جمهور است که باید در جلسات اقتصاد مقاومتی به این قبیل موضوعات بیش از پیش پرداخته شود.

او افزود: ما هم موضوعات اقتصاد مقاومتی را داریم و هم پروژه های جهش تولید و هم تکالیف و پروژه های سند پیشران، که باید جزو اولویتها باشد و به آنها بپردازیم.

استاندار فارس ادامه داد: در زمینه تنظیم بازار نیز نیازمند این هستیم که تصمیمات ملی گرفته شود و یا اختیاراتی به استان ها داده شود تا با اعمال تصمیمات به موقع، فشار مباحث معیشتی بر مردم کاهش یابد.

رحیمی گفت: درخواست ما از کارگروه اقتصاد مقاومتی استان تلاش برای حمایت از مجموعه های فعال و ورود میدانی برای حل مشکلات و مسائل کارخانه ها، کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی و شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض اختیار به استان ها در زمینه تنظیم بازار

تفویض اختیار به استان ها در زمینه تنظیم بازار