مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-01سياسي

متروی کرج پس از طی مراحل فنی افتتاح می شود


از نظر فنی افتتاح خط مترو نیازمند چند تست به ویژه تست شن و گرم که هر کدام حدود سه ماه زمان می برد، است.

- اظهار کرد: از نظر فنی افتتاح خط متروی کرج نیازمند چند تست است، چراکه به تست های خاص به ویژه تست شن و گرم که هر کدام حدود سه ماه زمان می برد، احتیاج دارد.

وی با بیان اینکه این تست ها برای امنیت جان مردم و عبور دو قطاری که از کنار یکدیگر حائز اهمیت است، تصریح کرد: بر این اساس با مسائل فنی و سلامت انسان ها نمی توان شوخی کرد و قطار شهری کرج باید پس از طی مراحل فنی افتتاح شود.

سخنگوی شورای شهر کرج در خصوص کم کاری مدیران شهرداری، خاطرنشان کرد: امروز در جلسه کمیسیون شورای شهر کرج، شهردار کرج پیرامون این امر تذکر لازم را دادند.

وی بیان کرد: از مدیران شهرداری می خواهیم پا به پای شهردار منتخب به صورت جهادی و شبانه روزی در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

قاسم پور با بیان اینکه نظر شورای ششم این است که مدیران برای خدمت از هم سبقت بگیرند و رایزنی با اعضای شورا انجام نشود، گفت: تصمیم گیرنده نهایی شهردار است و از مدیران سالم که اهل کار جهادی هستند، حمایت می کنیم.

وی در پاسخ به سوال بدهی یک هزار و 500 میلیارد تومانی شهرداری کرج اظهار کرد: ما شهرداری را بدهکار نکردیم، چراکه سیستم تأمین مالی در شهرداری ها و تمام دستگاه ها به چند صورت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی کرج پس از طی مراحل فنی افتتاح می شود

متروی کرج پس از طی مراحل فنی افتتاح می شود