مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-01اقتصادي

هزینه 4 میلیارد تومانی کمیته امداد کرمان در حوزه مسکن مددجویان


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از هزینه کرد چهار میلیارد و 222 میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان استان طی پنج ماهه امسال خبر داد و گفت: 88 واحد مسکونی طی این مدت تحویل مددجویان شهری و روستایی این نهاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی یکی از اولویت های مهم کمیته امداد را تأمین مسکن برای خانواده های تحت حمایت این نهاد دانست و گفت: طی پنج ماهه امسال چهار میلیارد و 222 میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان طی پنج ماهه امسال هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: این هزینه کرد برای تعمیر 266 واحد مسکونی، احداث 88 واحد مسکن شهری و روستایی و خرید چهار واحد مسکونی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از چهار میلیارد و 468 میلیون تومان اعتبار هزینه شده در حوزه مسکن مددجویان استان کرمان در پنج ماهه امسال یک میلیارد و 468 میلیون تومان از محل کمک های خیران و مابقی از محل اعتبارات دولتی این نهاد هزینه شده است.

صادقی با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آن ها نقش مهمی دارد، افزود: تلاش داریم با ساخت، خرید، تعمیر، بهسازی و بازسازی و مقاوم سازی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم نسبت به حل مشکل آن ها در حوزه مسکن اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 4 میلیارد تومانی کمیته امداد کرمان در حوزه مسکن مددجویان

هزینه 4 میلیارد تومانی کمیته امداد کرمان در حوزه مسکن مددجویان