مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-01سياسي

مجلس ضمن هم افزایی با دولت، از نقش نظارتی خود نیز غافل نخواهد شد


دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی گفت: اصولگرایان اثبات کرده اند که حتی اگر دولت از جناح خودشان هم باشد، در صورت مشاهده قصور و کم کاری، با دولت مماشات نخواهند کرد و در دولت سیزدهم نیز مجلس با دقت مراقبت های خود را انجام خواهد داد و ضمن هم افزایی و کمک به دولت برای موفقیت، - ایسنا/خراسان رضوی دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی گفت: اصولگرایان اثبات کرده اند که حتی اگر دولت از جناح خودشان هم باشد، در صورت مشاهده قصور و کم کاری، با دولت مماشات نخواهند کرد و در دولت سیزدهم نیز مجلس با دقت مراقبت های خود را انجام خواهد داد و ضمن هم افزایی و کمک به دولت برای موفقیت، اگر در جایی قصوری بود، نقش نظارتی خود را نیز ایفا خواهد کرد.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با اولویت های دولت سیزدهم در عرصه اجتماعی و اقتصادی اظهار کرد: آنچه که مسلم است در حوزه بهداشت و درمان، اولویت با مصون سازی و واکسیناسیون افراد در برابر ویروس کرونا است.

اولویت دوم کشور در حوزه اقتصاد و بحث کنترل قیمت ها و تامین نیازهای ضروری مردم و افزایش کمک های دولت به مردمی که در اثر ویروس کرونا آسیب دیده اند، است.

وی ادامه داد: اولویت سوم در رابطه با وزارت صمت و جهاد کشاورزی در جهت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است که دغدغه مردم نسبت به تامین این کالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس ضمن هم افزایی با دولت، از نقش نظارتی خود نیز غافل نخواهد شد

مجلس ضمن هم افزایی با دولت، از نقش نظارتی خود نیز غافل نخواهد شد