مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-01اجتماعي

روایت دو تصویر حاشیه ساز کتب درسی


سال گذشته تصویر جلدکتاب ریاضی سوم دبستان و تصویر درسی از کتاب فارسی اول دبستان،حاشیه های فراوانی را برای آموزش و پرورش ایجاد کرد واکنون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سال گذشته 2 تصویر از 2 کتاب درسی دانش آموزان، حاشیه های فراوانی را برای آموزش و پرورش ایجاد کرد.

اولین ماجرا به حذف کتاب قرآن در تصویر درس فارسی پایه اول دبستان باز می گردد؛ حذف تصویر کتاب قرآن به سند 2030 هم گره خورد و کار به جایی رسید که رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در سخنرانی های و جلسه های متعدد اعلام کرد که این سازمان مخالف سرسخت سند 2030 است و گفت: بنده خصم آشکار و نهان سند 2030 هستم .

در تصویر کتاب فارسی اول ابتدایی سال 98، کتاب قرآن در ردیف وسط یک میز تلویزیون قرار داشت که بنا به گفته رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی این موضوع با گلایه های همراه بود و عنوان شده بود که جای قرآن آنجا نیست و باید در جای برتر باشد.

بر همین اساس قرار شد جای جدیدی برای کتاب قرآن پیدا کنند اما چون جای مناسبی در تصویر یافت نشد و از طرف دیگر در صفحات دیگر همین کتاب، بارها و بارها به آیات قرآن توجه شده است، تصمیم گرفتند که کلا عکس قرآن را از این تصویر حذف کنند و به جای آن گلدان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دو تصویر حاشیه ساز کتب درسی

روایت دو تصویر حاشیه ساز کتب درسی