مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 21:052021-08-31فرهنگي

اعطای گواهینامه درجه یک هنری به محمدجلیل عندلیبی


گواهینامه درجه یک هنری با حضور مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل انجمن موسیقی ایران به محمدجلیل عندلیبی، آهنگساز و نوازنده پیشکسوت اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، گواهینامه درجه یک هنری با حضور مدیر کل و مدیر عامل انجمن موسیقی ایران به محمدجلیل عندلیبی، آهنگساز و نوازنده پیشکسوت اعطا شد.

گواهینامه درجه یک هنری از سوی شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور به محمدجلیل عندلیبی آهنگساز و نوازنده سنتور اعطا شد.

محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد صدری دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، علی نیکنام انزابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با حضور در منزل محمد جلیل عندلیبی درجه یک هنری را به این هنرمند اهدا کردند.

در ابتدای جلسه محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نشان درجه یک هنری شما از مدت ها پیش آماده شده بود اما متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا اعطای آن به تعویق افتاد.

بنا داشتیم که مراسمی در تالار رودکی برگزار کنیم که تعدادی از عزیزان با برگزاری مراسم در همه گیری ویروس کرونا مخالفت کردند بنابراین تصمیم گرفتیم با حضور در منازل پیشکسوتان عرصه موسیقی، گواهینامه درجه یک هنری را به آنها تقدیم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای گواهینامه درجه یک هنری به محمدجلیل عندلیبی

اعطای گواهینامه درجه یک هنری به محمدجلیل عندلیبی