مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 17:052021-08-31پزشكي

هوشمندسازی قرنطینه و واکسیناسیون؛ راه اساسی مقابله با کرونا


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست مجازی با رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، مهم ترین اولویت های این مجموعه را مقابله با کرونا اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست وب کنفرانسی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت گفت: در پیک تاریخی کروناویروس در کشور قرار داریم و از تمام های بسیاری را نیز داغدار کرده است.

او با تاکید بر اهمیت و نقش اساسی اکسیژن رسانی به بیماران مبتلا به کووید19 افزود: باید برای درمان بیماران و مراقبت از آنان، تلاش مضاعفی کرد و تجویز دارو و درمان بیماران در کشور نیز طبق پروتکل های ابلاغی انجام شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم و مدیریت باید در عرصه باشد، اظهار کرد: شاخص مهم و اصلی وزارت بهداشت، حضور مسوولان و مدیران در میدان است، مسوولان دانشگاه ها باید به ویژه در بحران کرونا، با حضور در مراکز درمانی، از نزدیک نحوه ارایه خدمات به بیماران را پایش کنند.

عین اللهی تاکید کرد: باید تلاش کرد که در هیچ جای کشور، بیمار پشت درب مراکز درمانی و بیمارستان ها نباشد، مردم حاضر به مشارکت بیشتری هستند، بنابراین ما به عنوان دست اندرکاران سلامت نیز باید بیشتر تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی قرنطینه و واکسیناسیون؛ راه اساسی مقابله با کرونا

هوشمندسازی قرنطینه و واکسیناسیون؛ راه اساسی مقابله با کرونا